
#bezpiecznydystans: jak będzie wyglądała wizyta w gabinecie w czasach epidemii cz.I
koronawirus zmienił życie większości z nas, nawet jeżeli bezpośrednio nie dotknął nas zdrowotnie (oby!), to w pewnym stopniu wpływa na naszą pracę, spędzanie czasu wolnego, życie codzienne.
gabinety kosmetyczne pozostają zamknięte już prawie dwa miesięcy, to oznacza, że zostały uznane za miejsca potencjalnie niebezpieczne i jak w wielu innych miejscach, tu szczególnie należy wdrożyć nowe procedury postępowania. Ten wstęp powstał po to żebyśmy poważnie zwrócili uwagę na to w jaki sposób przyjmują Was specjaliści w gabinetach do których chodzicie. Nie pozwólcie na bagatelizowanie zasad, które zapewniają Wam podstawowe bezpieczeństwo.
w gabinetach anpatu wprowadzamy listę zaktualizowanych procedur i zasad dla nas – pracujących i dla Was klientów. Mimo wysokich standardów bezpieczeństwa jakie obowiązywały u nas przed nastaniem pandemii, wdrażamy zbiór dodatkowych zabezpieczeń.
podzielimy ten wpis na kilka części dlatego, że nie wszystkie procedury wytyczone przez sanepid są nam jeszcze znane – czekamy na odgórne informacje.
zobaczcie co robimy żeby zapewnić nam wszystkim maksymalną ochronę:
stosujemy dodatkowe środki ochronne
zgodnie z przyjętą zasadą bezpieczeństwa nasz zespół został wyposażony w dodatkowe środki ochronne: maseczki, przyłbice czepki i rękawiczki ochronne.

wprowadzamy produkty jednorazowe
kawę, herbatę i inne napoje serwujemy w papierowych, jednorazowych, ekologicznych kubeczkach. Długopis, którym będziecie podpisywać zgodę na zabieg – dostaniecie później do domu. Likwidujemy gazety, w zamian za to na naszym telewizorze będziemy wyświetlać coś co wam się szczególnie spodoba… 😉
dostosowujemy godziny pracy
wydłużamy i dopasowujemy do waszych potrzeb. Nie wykluczamy też pracy w każdą sobotę. Wszystko po to aby umożliwić wam niespotykanie się z innymi klientami w gabinecie.
dezynfekujemy powierzchnie po każdej wizycie
to standard, który był u nas od samego oczątku, jednak teraz dokładamy do tego porządne wietrzenie gabinetu i recepcji między klientami i dezynfekcje dodatkowych powierzchni (klamki, podłogi, wieszaki i inne). Dlatego czas między wizytami kolejnych klientów nieco się wydłuży.
dajemy wam środki ochrony
umieszczamy na ścianach bezdotykowe dozowniki do płynów do dezynfekcji, dajemy wam możliwość zakupu maseczek, udostępniamy rękawiczki i pozwalamy zmierzyć temperaturę. W łazience czekają na Was jednorazowe ręczniki papierowe i mydło dezynfekujące. Korzystajcie!
prosimy was o ograniczenie liczebności
wszystkie zasady związane ze zmniejszeniem kontaktu z klientami są dla nas przykre i trudne bo kochamy z Wami obcować 🙁 Niestety, czasy są trudne i musimy prosić Was o nie przychodzenie z osobami towarzyszącymi. Im mniej nas w recepcji gabinetów, tym lepiej.
usprawniamy płatności
możecie zapłacić przelewem przed wizytą, blikiem, kartą i przelewem natychmiastowym.
szybko, bezpiecznie i bezkontaktowo!

sprawnie organizujemy wizytę
wizyty umawiamy tylko telefonicznie lub za pomocą Internetu, nasza Paulina stoi tu na straży 🙂 Nie przyjmujemy niezapowiedzianych osób z zewnątrz (z kurierami tez spotykamy się przed wejściem). Uruchamiamy dodatkową video-konsultację, aby część wizyt kontrolnych i pierwszorazowych przeprowadzić zdalnie, bez wychodzenia z domu. Ponadto część dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia wizyty będziecie mogli wypełnić w domu – tak żeby maksymalnie skrócić czasu przebywania w recepcji.
wszystko dla naszego wspólnego bezpieczeństwa!
bądźmy w kontakcie – kolejne procedury niebawem!
kaśka
wygląda dobrze i bezpiecznie, a eko kubeczki na kawa – sztos!
patrycja kurpik
Dzięki 🙂